Varför tränar och tävlar du? Jag gör inget av detta för att vara smal. Skulle kunna vara tjock, om jag bara hade denna konditionen som jag har nu. Jag tränar och tävlar för att de är kul. Både i ridning, skidor och orientering- jag gör allt för att de är kul. Om de inte var kul så skulle jag ALDIRG gjort detta :) Vad är de värsta som finns? När personer som man varit vän med hela sitt liv och sen sviker en med 1 ord. Tjejer är såå svåra. Väldigt svåra att förstå.. Vem står dej närmast? Min familj, helt klart. De första ja träffat och de sista jag träffar. Älskar min familj <3 Bästa vän? Har så många så orkar inte skriva alla ;) Har många i andra städer och många i min klass, många i parrarellklasser och så. Destå mer destå bättre ;) 20131129-180906.jpg

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej