Just ja, har inte berättat hur det har gått! Och inför sista sträckan låg vi etta med bara 43 sekunder!! Så vi alla var 99,9% säkra på att dom skulle åka förbi oss och vinna, meen ett mirakel skedde och vi vann! Helt otroligt! Jätteglada blev vii. Sen "skyndade" vi oss så jag hann och shoppa slut på mitt presentkort på Kappahl. Hittade mjukisbyxor och en Hampton Republic tröja, och snoddar och lite behövligt. Hade 3 kr kvar på kortet efter det ;)



(null)

När vi kom hem bakade vi pizza, hade mysigt å kollade på film och nu satte jag på mig en ansiktsmask och ska sova nu. Och imorgon ska jag rida på förmiddagen och får se vad det blir på eftermiddagen. Antagligen mest slö haha. Och förresten! Har börjat på ett inlägg som kommer ut imorgon förmodligen. Håll koll!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej