Detta löspuder från mineral proof är så bra. Det håller sminket bra och blir snyggt på. Dock hjälper det inte superbra mot glansighet, men det hjälper inte sämre än vad mina andra puder gör ändå.
 
Haha min bäddade säng... Opsi
 
Använt den här tröjan sjukt mycket sen jag köpte den här i början/mitten av April. Köpte den mest för att ha på kvällen på sommaren och att sätta på sig efter en tävling när man är lite frusen men för varm för att sätta på sig en jacka , men jag kunde inte hålla mig för att använda den för den är SÅ skön! Självklart är den från Hampton Republic och finns att köpa på KappAhl, tror den kostade 499 kr.
 
 
 
 Alltså can we just take a moment. HIMLAR vad gott detta deo luktar! Sött och bara så sjukt gott. Hållbarheten är inte så mycket bättre än ett vanligt deo trots det mycket högre priset, men det är nästan så det är värt det då det luktar så sjukt gott. Jag önskar att jag kunnat dela med mig av lukten till er!
 
 
 
Busiga lockar. Jag älskar att sova i två flätor, spruta i pyttelite hårspray på morgonen och sen borsta håret. Man får lite busiga och fina lockar som håller hela dagen. SÅ mycket finare än bara platt hår, som knappt tar tid att fixa.
 
 

Min underbart fina ljusslinga. Dock hjälper den inte så jättemycket nu när det är ljust ute, men när det väl är mörkt ute är det sååå mysigt!
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej