Hejsan allihopa! 

Skidtävlingen idag var sjukt dryg. Mycket höjdmeter man fick ta och jag hade ont i ryggen sen igår. Fick väl en okej tid men hade velat varit med i nån klunga och fått legat bakom någon, det känns på något vis bättre då, men jag är ändå okej nöjd. Fick 19.30 på 5 km, men med mycket höjdmeter då förstås. Dock ingen kanontid direkt, men jaja. Suttit och pluggat lite på mitt engelskaprov på tisdag, känns väl sådär om jag ska vara ärlig. Kan väl inte direkt övermycket till provet hehe.. Men kan ändå det viktigaste känns det som. Imorgon kommer ett veckoschema och ett "gamla bilder på mig" inlägg. Tycker själv det är roligt att kolla genom såna bilder. Det märkt att jag sminkade mig tidigt haha.. Såg ut som en 18-åring i en minikropp hahah. Men vi får höras imorgon. Godnatt!


Jo fint var det väl 😅

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej