Godmorgon tänkte jag skriva men det var fel haha. Skidtävlingen tyckte jag gick riktigt bra, det var en som kom ikapp mig som jag hängde hela tävlingen. Banan var tuff, två riktigt tuffa backar uppför, men vad som var bra var att det var lika brant nerför så man återhämtade sig snabbt. Åkte den på 16.38 på 5 km. Är ändå rätt så nöjd och man börjar komma närmare täten, endast 1 minut idag. Det går framåt! Sen på kvällen åt vi kvällsmat med klubben och sen spelade curling. Riktigt riktigt roligt faktiskt! Dock ramlade jag och slog i min "gamla skada" när jag ramlade av Viada på isen på ryggraden längst ner så jag fick lite ont men det känns bättre nu, hoppas det släpper imorgon. Imorgon startar jag tidigare vilket betyder att vi åker tidigare. Går upp 7.15 (om jag inte somnar om heheh) och bloggar lite till er och ev. fixar nåt tidsinställt. Men hoppas ni haft en bra dag idag, så hörs vi imorgon. Godnatt!

Jag minns att jag var såå nöjd över den här bilden. 2 år sedan. Inte samma åsikt nu 😂

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej