Hello my friends. Inte hörts på 2 dagar, så ska berätta kortfattat så inte inlägget blir så långt. Igår var det helggrupp (vi brukar träna i halvgrupp då vi är så många) och vi körde styrketräning på fjället. Det var så fint väder och det var jättehärligt. Känns nu dagen efter hahah. Sen annars gjorde vi inte så mycket, bara tog det lugnt typ.

Idag var det keps-ol i sprint. Det innebär att man springer 2 & 2 och på en fjäril som det kallas springer man till 2 olika kontroller och lämnar varsin keps, och sen springer till kontrollen som sin kompis var till och plockar upp sin kompis keps. Det var superkul!

Och sen på em har vi städat hela dagen för stugbyte nu på kvällen. Tyckte det var jättetråkigt nu när jag knutit band och blivit bra vänner med dom i min stuga, men men. Jag bor iaf med en från vår gamla stuga så det känns bra. Och såklart kommer vi ju träffa varandra men inte alls lika mycket, vi är inte ens i samma halvgrupp längre ☹️

Mitt internet är jättesegt så jag orkar inte ladda upp bilderna idag, ni får dom imorgon istället. Natti

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej