God kväll på er!
 
Klockan är strax efter 22 och när jag publicerat detta inlägg ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull. Vi åkte hem vid 14 idag (planen var strax innan 13) och stack och red efter det. Ella har blivit så himla fin i kroppen och skaffat bättre kondition så hon är mycket roligare att rida Dock är hon väldigt klumig så man får se upp med henne 😉 Längtar så till jag får tillfälle att köra henne, hade varit så mysigt! Men det blev en uteritt på lite över 1 h och jag stack hem ganska omgående för att hinna träna innan klockan blev för sent. Åt några toast och stack sedan ut på en löptur med basse (min 4 år yngre och enda bror), fast han cyklade och letade pokemons haha. Sprang runt i byn och försökte skrapa ihop några kilometrar, och det slutade på 6,6 km. Jag var inte jättepigg så jag höll lite över 5 (min/km) fart och lite under 6 (min/km) fart. Ett helt ok pass med andra ord, men inte så mycket mer. Men skönt att ha sprungit nu när man lägger sig, jag var nära att bli övertalad av pappa att inte springa. 
 
Men hörni vi får höras imorgon. Ska försöka hinna (komma ihåg) att skriva ett veckoschema imorgon, men får se. Puss å godnatt ❤️
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej