Ännu en dag och ännu en helg är slut. Idag gick jag upp i relativt god tid och stack och red med Alma. Både min och Almas häst har ju tagits bort och betar uppe i himlen, så vi båda skaffat nya hästar att rida på så idag gjorde vi premiär på uteritt tillsammans. Båda är lite av de grövre typerna och båda är körhästar så i vinter skulle det varit kul att tolka med släde eller pulka tillsammans. Fatta vad kul! Men nog om det. Käkade efter det en sen lunch och sen vid 17 tränade jag och Emilia. Inte ett jättebra pass, men fick duga. Hoppade längdhopp ett bra tag efter det, tycker det är riktigt kul och skulle varit rolig att vara med på någon friidrottstävling. Hade varit riktigt kul att prova på. Mitt mål just nu är att nå 4 m, jag var riktigt nära idag men blev trött i musklerna och orkade inte riktigt. Blev en hel del hopp idag.

Och imorgon är det skola. Första måndagen för den här terminen. Inte alls taggad haha. Men tycker hittills det känns ok med schemat osv i skolan, typ inget nytt utan känns mest som vanligt. Dock har det redan droppat in läxor och prov vilket känns trist, men ändå helt okej.

Men hoppas ni haft en bra söndag hörni, så hörs vi imorgon. Puss & godnatt

 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej