"I got that sunshine in my pocket
Got that good song in my feet"
 
Hela låten är en av de ovanliga, men jag gillar den ändå. Just den här biten gillar jag lite extra, jag vet inte varför, men jag har fastnat för den.
 
- Can´t stop the feeling
 
"I hate you I love you
I hate that I want you

You want her, you need her
And I'll never be her"
 
Den där situationen när man känner sig utnyttjad och sårad men samtidigt älskar och saknar samma person, den situationen handlar låten om och dom har gjort den så bra.
 
- I hate you I love you w/ Gnash ft. Olivia
 
"We won't have to drive too far
Just across the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living"
 
Jag gillar låten, men själva texten är lite svår att förstå sig på. Man fattar ju att hon har åkt i en bil förut, men vad är budskapet med låten?
 
- Fast car w/ Jonas Blue
 
"Cause space was just a word made up by someone who's afraid to get close"
 
Jag gillar att Tove Lo är med i den, typ bara därför jag lyssnar på den hahah
 
- Close w/ Nick Jonas ft. Tove Lo
 
"A little bit dangerous, but baby, that's how I want it"
 
Jag gillar väldigt få av Arianas låtar, mest för att den inte är min stil, men hon är ju ändå Ariana så man lyssnar ju på hennes låtar ändå.
 
- Into you w/ Ariana Grande
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej