Idag har jag inte vilat en sekund. Upp tidigt för att fira basse (GRATTIS BTW ❤️❤️) och sen åka direkt till skolan. Idrott första timmen, sen ha en lektion innan lunch och sen springa skoljoggen på 12 km (1.02 h), sen hem och äta en snabb omelett och duscha av mig innan jag stack till Ella och red. Hade tänkt att köra ett dressyrpass men jag var så slut i benen så jag red ut istället. Som tur var var Ella pigg och framåt så jag behövde inte använda benen knappt något för att få fram henne, så hon fick ett bra pass också. Hon var ju i 0 kondition när hon kom och orkade knappt hålla galoppen i 5 sek, men hon var blivit mycket finare nu och orkar hålla galoppen länge så man kan galoppera på ett bra tag på grusvägar. Så härligt! Ska kanske dit och rida på söndag igen, beror på vad vi ska göra då. Men efter det stack jag hem och duschade (igen!!), hjälpte till med basses kalas och sen däckade jag i soffan.. Haha. Men hörni tror ni fattar hur trött jag är nu, så jag ska faktiskt lägga mig nu. Puss & godnatt ❤️

 

Bilden är väldigt orättvis, men jag ramlade under loppet och gjorde så jävla ont. Måste gå med linda då det gör sjukt ont när jag böjer på knät. Precis vad jag behövde nu haha

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej