Blir ett snabbt inlägg nu när jag är så sjukt trött, trots att jag och en som bor i samma rum tog en powernap efter tävlingen. Men själva tävlingen gick mycket bättre än vad jag trodde. Jag mådde så dåligt innan tävlingen eftersom det var långt och jag var rädd att springa bort mig, som jag alltid gör i skogen. Men jag skärpte mig och satsade mer på att orientera än att springa, och det gick bra ända i mål. Fick sällskap lite då och då och vi hjälpte varandra. Fick en helt okej tid, har dock tappat några minuter sammanlagt men med tanke på hur dåligt jag hade förväntat mig att det skulle gå, så är jag nöjd. Nu har vi nyss varit på prisutdelning för dagens lopp och ska snart på disco. Tror dock inte att jag kommer vara på discot utan vi kommer nog vara ute och röja i stan. Vi får se 😉

 

På invigningen igår 👑

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej