Usch för hur denna dag slutade, som började så bra. Gick upp i tid, kom iväg i tid, var okej peppad på loppet och sprang enligt mig ett kanonlopp på individuella sprinten och kom 6a. Inga bommar och ett okej tryck i löpsteget. Sätter mig och käkar lunch och känner att jag börjar se suddigt, och då fick jag panik. Börjar alltid se suddigt innan jag får migrän och sagt och gjort får jag det. Världens jävla huvudverk. Proppade i mig 2 alvedon, 1 Ipren och en brustablett i hopp om att få bort det innan stafetten men det var lika bra att ge upp då inga tabletter någonsin hjälpt mot min huvudverk. Så pappa fick akut leta efter 2 andra löpare som skulle sprinha mina 2 sträckor medan jag gjorde det enda som släpper mot min migrän - sov. Och medan jag sov gjorde alla i laget varsina kanonlopp och tog hem en 3e plats (tror jag? Haha)! Sen sov jag i husbilen hela vägen hem och kom lite halvdrogad fram till kräftskivefesten här och tog en liten bit paj och lite glass och nu ligger jag här igen och ska sova. Är iaf nöjd över loppet idag, trots att det var väldigt tråkigt att jag inte kunde sprinha stafetten. Jag var så taggad att få springa igen då första gick så bra, men men. Det kommer fler gånger. Hoppas ni haft en bra dag idag, så hörs vi imorgon. Puss❤️

 

Förra sommaren i Leksand sommarland, roligaste sprinten på hela sommaren som tyvärr blev inställd iår.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej