Hann inte skriva nåt igår, men det hände inte så mycket, mer än att jag sprang en olträning som jag tyckte gick bra. Hade flyt genom hela banan. Idag har jag heller inte gjort så mycket. Hade sega lektioner i skolan, delvis ett läxförhör som gick åt helvete haha. Red också efter skolan. Hoppade lite med Ella, och hon är ju en av de grövre typerna som bara använts till körning och vanlig ridning så hon har ju ingen hoppteknik direkt haha, men vi körde lite låga hinder och så småning om hoppas jag att vi kan hoppa lite högre, samt i båda varven då hon bara kan fatta vänster galopp. Har hänt någon gång att hon landat i höger galopp och då har jag försökt hålla den så länge som möjligt, men såklart får hon ju höger galopp i vänster varv och precis innan en kurva så jag är tvungen att bryta av, men men. Hon var fin iallafall, OCH svettig!

Men hörni vi får ta å höras imorgon. Godnatt!

 

Vet inte ens varför jag sparade denhär? Haha bjuder på den iaf

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej