Jag erkänner nu att jag är en stolt fotbollsspelare. Vid 17 åkte vi på julskyltning i ganska exakt en timme. Beställde saker som dom sålde i massa stånd. Sen när jag kom hem käkade jag en super äcklig pizza i mikron, sen drog jag till min första fotbollsträning med "laget". Alltså dom som ska vara med på cupen, skolcupen alltså. Ni som inte alls fattar vad jag menar, så är det såhär. Våran klass har allmänt oss till en cup där klasser ska tävla mot varandra för att få träffa Zlatan i Stockholm. Egentligen gör jag det för en kul grej, inte för att vinna. Det är typ 0 chans att vi gör det haha... Men aja. Var riktigt kass i början, men i slutet tyckte jag det gick jättebra! Vi ska ha träning varje söndag. Hoppas ni haft en bra dag, så hörs vi imorgon!

IMG_8762.JPG

IMG_8760.JPG

IMG_8761.JPG Vårat lilla firande av första advent!

Liknande inlägg

1 kommentarer

Emmy

01 Dec 2014 08:21

Lussekatter är så himla gott!

Kommentera

Publiceras ej