Nu ska jag borsta tänderna och sova riktigt tidigt. Tidigare morgon med ihopplock av alla grejer och såklart julkalender. Alla grejer ska vara ute innan träningen. Imorgon är det sista passet vilket är SÅ skönt, det har varit grymt kul men så slitsamt. Satt man sif ner efter träningen kunde man inte ta sig upp igen..så är jag aldrig annars. Men så lärorikt och så kul. Detta tar jag med mig från lägret och om 2 veckor gör jag tävlingspremiär för säsongen, i Älvdalen. Tuff klass då jag är yngst hela året, så detta året tar jag som träning och förberedelser för nästa säsong som ska bli min starka där jag hoppas att kunna briljera och bli ett igenkänt namn i startlistorna. Jag ska på läger igen 11/12 januari, längtat dit. Vill bli bättre och bästa träningen får jag på läger med bra tränare, detta lägret har sjukt bra tränare och bra miljö med goa människor - som det ska vara. Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon. Sov så gott, natti. 

Tyckte bilden var så fin, dock bild på 13-14 gruppen, jag är i 15-16 .

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej