Jag är vääldigt dålig på såna här, mest för att jag är så lat att behöva ladda över bilderna från kameran. Men nu har jag lovat mig själv och framförallt ER att jag ska ge er bättre bilder, alltså från kameran. Här har ni mina främsta favoriter från februari.
 
Jag personligen använder sällan parfym, tycker alltid det luktar starkt och jag vill lukta som "mig själv", men Paris Hiltons parfym luktar såå gott, dock är den väldigt stark och jag får spruta ett sprut en meter från mig för att inte må illa av den starka lukten haha. Men det luktar sjukt gott.
 
 
Alltså jag ÄLSKAR the balm, har deras ögonbrynspuder och jag älskar det. Fick detta i julklapp och har använt detta varje gång jag sminkar mig och jag totalt är in love. Så sjukt bra och finns inte mer att säga om det. Kommer använda detta tills den dagen jag dör. Typ.
 
 
Ett sjukligt fint roughe som är lite skimmrigt, så då behöver man inte ens highlighter kan jag tycka.
 
 
Denna mascara fick jag i julklapp och gillade inte den jättemycket först då den inte gav jättemycket volym,men efter ett tag började jag gilla den då den inte klumpade sig och separerade fransarna jättebra. Det ser verkligen ut som att man har lösögonfransar med lite mindre volym. Kan tycka dessutom att för mycket volym ser så fake ut (även om det såklart är fake med mascara över huvudtaget hahha)


Den här t-shirten fick jag av mamma för hon tyckte det var jag, haha. Nu när jag varit hemma p.g.a skadan har jag i princip bara använt den här, då den inte sitter tight alls utan väldigt skön och slapp.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej