Klockan är 16 och sitter just nu i soffan och har nyss käkat mellis. Är sjukt trött och planen för idag är ingenting. Känns så skönt. Måste dock packa till imorgon men det för jag sen, nu ska jag vila. Sprang cooper imorse, är kanske lite besviken att jag inte sprang fortare, men jag tror ändå inte att 7:51 är så dåligt, tror mitt allra allra max med perfekta omständigheter ligger på runt 7:40/45, men jag har ingen lust att fortsätta med cooper då inte det är riktigt min distans. Min distans är mellan 3-6 km tror jag. 2 km kan du ju springa grymt bra utan att ha speciellt bra kondition, springer du det snabbaste du kan i 3 varv har du mindre än 1 km kvar och det släpar du dig imål på och får en bra tid, på 5 km är det bara uthållighet, taktik och kondition som gäller. Därför gillar jag den distansen bättre. Helst i tunglöpt eller rejält kuperat, då är jag nöjd.

Men hoppas ni haft en bra dag hittills, så hörs vi senare.

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej