Hello hello. Vad gör ni en lördag? Ser på alla storys att folk är ute och festar, är med vänner och umgås. Jag tävlar och ligger och halvsover i soffan med en chipspåse nära mig. Haha. Men tävlingen idag gick otroligt bra. Moa, som sprang förstasträckan kom in som 3a, jag och Agnes sprang 2a sträckan. När vi stack så hade D14 (individuella) precis startat och hade samma bana som mig, så alla dom kom ikapp oss då dom tokspringer i början, sen hade dom ingen aning om vart dom skulle så jag låg i täten och orienterade åt hela D14.. dock var det inte bara jag utan en till som "tävlade" om att ligga först och ta lite olika vägval, men vi 2 ledde klungan. Men iaf så när jag kom in hade jag tagit in 3 minuter på täten och kom in som 1a då täten stämplade fel! Men tyvärr gick det inte så bra för vår sista löpare då hon bommade på första kontrollen, men hon gjorde det bra och sprang resten av banan bra så trots stor bom kom vi in som 2a!

Nu ska vi snart kika på en film, så vi hörs imorgon. Godnatt!

 

Mer bilder kommer imorgon!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej