Jag hade fullt upp igår med att packa inför utflykten, så jag hade inte tid för att blogga. Sorry. Men vår klass +våran paralellklass bestämde sig för att sticka ut på en övernattning då vi inte hann med det i våras, så igår efter skolan stack vi iväg med cykel 16 km till en plats precis brevid en Lörsjön. Vi kom fram vid halv åtta (spontan gissning) på kvällen och kvällen bestod av städning av slogbodarna och sen grillbing långt in i natten. Dock var jag inte på mitt bästa humör den dagen så jag gick och la mig tidigare än de andra och kände mig tyvärr ganska osocial, men jaja. Sov helt okej, förutom att jag fick krampanfall i högerbenet flera gånger. Typ som sendrag, fast i hela benet. Jätteläskigt. Pappa trodde det var magnesiumbrist, men jag vet inte. Gick iallafall upp vid 8 och åt frukost och plockade ihop innan vi stack hem vid 10. Sen när jag kom hem var jag helt slut och var typ  yr och bara helt död haha. Vilade i soffan ett tag, och var helt inställd på att hoppa över träningen, men tänkte ändå att jag skulle följa med och kolla, men jag blev så sugen på att springa trots att benen inte hängde med så jag körde ändå och tog det lite lugnt bara. Orienteringsmässigt gick det bra! 
 
Men hörni nu ska jag ta och lägga mig, vi får höras imorgon. Natti!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej