Jag tror inte ni kan fatta min lycka. Dom som följt mig ett tag vet att vi driver ett hotell här på gården som tidigare varit en skola, och matsalen var ett eget hus typ 100 m bredvid skolan som vi bor i. Och vi har aldrig haft ett eget internet internet utan har använt hotellets, och våran router har inte räckt riktigt till vårat hus så vi har jämt fått stå i fönstret om vi ska kunna få internet (dock inte datorerna), men för ett litet tag sedan slutade internetet funka helt så köpte vi helt nytt internet med router och allt så nu funkar internetet bättre än förut!! Så nu äntligen behöver jag inte surfa slut på min surf efter första dagen hahaha.

Men annars idag är det packdag inför usm imorgon. Ska vara där tors-sön och iaf springa sprinten på fredagen, men vet inte om jag vill springa lången. Orienteringsmässigt går det ner för mig just nu och jag vill känna mig mer säker inann jag ger mig ut på ett sm. Känns mest som att jag åker dit för att göra bort mig och inte lära mig, men vi får se. Kanske känner mig jättetaggad efter sprinten, eller så är jag inte sugen alls. Vet ju inte hur jag känner då.

I skogen är jag iallafall hemma 🌲❤️

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej