Har alltid problem med hur jag ska hälsa i mina inlägg, så funderar på att hoppa över det haha.

Sitter iaf i sängen och ska snart släcka. Om man tänker efter, så är nog tisdagar en av mina favoritdagar. Jag slutar 13 och har träning 17, så mellan där har man så mycket tid att göra annat. Jag har fixat om lite med mitt smink, och sen pluggat lite på provet. Sen själva träningen gick ganska bra. Fick problem med bubblor i kompassen så fick springa tillbaka och byta haha, men annars gick det bra. Lite synd bara att det var sista träningen, nu måste vi ju träna själv tills tävlingarna slutar. Men jaja. Nu på kvällen har jag inte gjort så mkt mer än duschat, ätit och kollat lite tv.

Men nu har bilderna sen helgen kommit, vill dock inte publicera alla då jag hade tänkt att använda en till en ny header. Hmm hmm 😉

 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej