Bara en förvarning, uppdateringen kommer inte vara den bästa, eller ja, inte bli bättre än vad den varit. Kan inte bli så mycket sämre haha. Min operatör tre ligger nere och har ingen service. Har ingen aning om varför, men hoppas att dom fixar det snabbt. Som tur var bytte pappa operatör när han bytte telefon nyss annars har alla 3, så nu sitter pappa och delar inyernet till mig. Tur det är ny månad om 3 h 😉

Tränade idag med pappa, långdistansträning inför helgen. Busenkla kontrollpunkter men lite vägval till kontrollen. Banan var 5,3 km, så lite längre än vanligt, men det var lättsprunget mestadels så det gick rellativt fort. Bommade en kontroll med ca 2 min och så stukade pappa foten (han kom ikapp mig vid nästnästsista) vid sista kontrollen så vi tog det lugnt efter det, men fick ändå 48 min och det är en helt okej tid då det blir mkt mer än 5,3 km, tror min klockan stod på närmare 7 km. Känns helt okej inför helgen, jag var iaf pigg i benen efter några lugna pass förra veckan.

Men hoppas ni haft det bra idag och att ni inte har 3 som operatör haha.

En obligatorkisk toaselfie haha, men ville visa er min tröja som kom i posten igår. Köpt på H&M för typ 200, kommer inte ihåg exakt men den var ganska billig iaf. Väldigt tunt och skönt tyg, dock köpte jag den i XS men skulle nog tagit S, den är ganska tight och den åker upp direkt jag rör armarna 😕

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej