Då jag är väldigt trött sen lägret blir det en kort sammanfattning. Men let's go.

Tisdag - sprint.

Kände mig ok pigg i kroppen och tyckte att jag var fokuserad och sprang inte runt och hetssprang. Hade helt ok tid med bara några få korta bommar och hamnade på en 2a plats. Egentligen skulle jag kommit 1a då flera inkl ledaren passerade förbudet område och blev diskade, men dom ändrade det (?!) så jag blev 2a ändå. Jag är faktiskt lite besviken, för dom som faktiskt gjorde rätt och sprang runt ska ju vinna på det, inte förlora. Men jaja, strunt samma.

Onsdag - långdistans.

Det gick rent åt helvete. Lång är inte min typ av distans så jag bestämde att ta det lugnt och springa rätt, men jag gjorde inte nåt utav dom. Jag var helt vilsen och lyckades inte läsa in mig nånstans utan var tvungen att fråga flera var tusan jag var haha. Sen efter den kontrollen hängde jag en tjej som sprang från samma distrikt och det gick väl inte särkilt bra då heller, så jag gav mer eller mindre upp och felstämplade mig själv. Trist, men jaja. Det kommer mer lopp.

Annars förutom loppet idag tycker jag att lägret och människorna varit väldigt trevliga. Dock kände jag dom flesta, men det var en härlig stämning.

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej