Hej på er!
 
Dagen igår var ganska nere, och seg. Gjorde absolut inget, bara degade. Tränade på eftermiddagen vilket var väldigt kul faktiskt. Sprang först cooper och körde sen längdhopp. Längdhopp är faktiskt riktigt roligt när man väl kom in i det och för att vara nybörjare tycker jag att 3.40 m är rätt så bra, eller ;-) Såg sen på Beck på kvällen och somnade med snapchat i handen. Standard haha.
 
Idag har det varit precis samma start på dagen, bara degat. Trots fint väder har jag inte ens gått ut. Jag är jättetråkig, men jag har ingen lust alls. Men det är iaf ol-träning om en timme så jag kommer ut iallafall. Sen får vi se vad dagen erbjuder efter det. Hoppas att det går nåt bra på tvn eller så kanske vi ska hyra nån bra film, nåt mys iaf.
 
Men hoppas ni haft en bra dag idag, så hörs vi ikväll efter träningen. Puss på er
 
 
En saknad vän <3

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej