Tar detta kort då det varit en lång dag och jag är helt slut. Slutade ett idag så hade tid på mig att packa, och runt fyra stack vi till Älvdalen. Tog ett bra tag att åka dit så jag passade på att sova på vägen dit. Lämmeltåget är ju då en stafett, och jag sprang sista sträckan så jag hade ingen brådska alls när vi kom fram så jag tog det lugnt och kom igång efter jag hade sovit i över en timme. Alla i vårt lag sprang rätt så bra och jag gick ut som 2a (tror jag?) men 2 killar kom ikapp mig som startade precis bakom mig. Vi sprang tillsammans hela banan, förutom på slutet när dom var starkare än mig +att skosnöret hade åkt upp haha. Så jag kom in 4a men tyvärr var en i vårt jag felstämplad så andralöparen på deb sträckan i vårt lag fick den gällande tiden, och den var lite långsammare så vi hamnade 6a tillslut. Men vi var nöjda ändå, för alla gjorde deras bästa och vi fick pris haha.

 

Godnatt på er, hörs imorgon!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej