Wiiihoooo!! Så glad att 3 funkar igen. DOCK funkar inte vårt wi-fi fortfarande så augustifavoriterna kommer senare, beror dock på när wi-fit funkar igen, tar det typ 2 veckor är det ingen idé, då kan jag ju lika gärna vänta och göra en för september istället. Men jag vi får se. Idag iallafall följde jag planerna och åkte rullskidor med pappa. Vi körde först i ca 20 min och tränade lite teknik. Lugnt och behagligt tempo och bara fokusera på teknik, sen körde vi några lätta intervaller uppför och sen vila nerför. Inte så långvariga eller heller särkilt dryga. Sen värmde vi ner den rundan vi värmde upp på och sammanlagt blev det 9 km på 42 min. Ett helt okej pass med andra ord. Sen lite senare träffades klubben och beställde kläder inför skidsäsongen. Ang skidsäsongen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta haha. Jag är både taggad att göra bra ifrån mig, men samtidigt tycker jag det är jobbigt men konkurrensen, pressen osv. Men så är det och även om jag inte ligger på topp i listan så gör det inget, för jag ser det bara som en tävling mot mig sjölv, och den vinner jag alltid.

Men lämnar detta ämnet och lägger mig nu. Natti ❤️

Avslutar med ett väldigt klyschigt citat haha

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej