Jahopp. Imorgon börjar skolan. Vet om jag ska skratta eller gråta. Känns på nåt sätt skönt att få in rutiner och så, men lektionerna suger och det kommer vara mkt prov. Hate it. Men ändå på nåt sätt skönt att vi bara går 3 dagar och sen helg. Hade dock tagit en till månad med sommarlov, men man kan ju bara önska. Hoppas ni överlever en termin till iaf, så får vi se om jag gör det. Haha.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, eller jodå, en del. Red Ella (den nya) på fm, hyfsat fin men lite klumpig och seg. Duschade, käkade lunch och sprang en sprintbana i centrum. Höll 4,5 (min/km) fart ungefär och är rätt nöjd med den farten på sprint. Bara jag springer rätt kan jag komma långt med den farten. Sen efter träningen spolade jag av mig snabbt, drog på mig nåt och stack på 4-årskalas. Vi var bara där i typ 2 h innan lilja blev trött, så vi stack hem och la mig i sängen rätt tidigt. Ska försöka sova nu, så får vi höras imorgon. Får se om min tele ens kommer ihåg wi-fit 😉

När livet lekte och ingen skola..haha

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej