God kväll guys!
 
Gud, jag är så trött. Vi hade ju besök igår och en av barnen sov med mig i min säng inatt, och jag vaknade flera gånger av att det var så varmt och så fick vi besök av klarvakna barn innan 9 inatt haha. Men sen vid halv 11 åkte vi då pappa är med i ett lag på Vasastafetten, så då sov jag i bilen en stund och var relativt pigg sen. Tanken var sen att jag och Emilia skulle vara reserver om någon (plötsligt?) skulle bli sjuk eller skadad, men risken är ju väldigt liten att någon skulle bli plötsligt sjuk och inte heller skadad, så jag och Emilia sprang en av sträckorna som träning och hejjade på pappa sen när han kom imål.
 
Sen efter vi hade duschat åt alla i pappas lag m fam på en restaurang, supergod mat och fint ställe. Supermys. Men hoppas ni haft en bra Lördag hörni, så hörs vi imorgon. Natti
 
 

Liknande inlägg

1 kommentarer

josephine Asplund

21 Aug 2016 10:37

Fantastisk blogg med mycket intressanta inlägg! Kram <3

Kommentera

Publiceras ej