Hej på er! Gick upp vid 8 imorse vilket kändes rätt så skönt. Vi sålde remmar innan vi skulle springa då vi hade sen start idag. Loppet gick helt okej faktiskt. Bommade några med typ 2 minuter men tyckte det kändes lite bättre och jag kom bättre i resultatlistan så jag är hyfsat nöjd, men jag vet att jag kan mycket bättre än såhär. Men jag tror att desto mer jag tävlar så kommer de perfekta loppen. Dom brukar komma efter o-ringen när man är inne i det. Men efter alla hade sprungit stack vi hem och duschade, åt mat och vilade oss en stund innan vi stack och bowlade. Det var skittråkigt för jag kom sist haha. Efter det åt vi pizza till middag, en välförtjänt och efterlängtad pizza som satt så bra idag. Bästa uppladdningen för imorgon 😉

Stafetten i Falun, grymt kul var den!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej