Liljas första miniknat ❤️

Hej på er, och ursäkta den dåliga uppdateringen. Loppet igår gick faktiskt bra, förutom en kontroll och såklart bommade jag den rejält bara för att göra det ordentligt. Egentligen var det bara ett slarvfel, att jag inte läste riktigt på höjdkurvorna. Sen senare på dagen var vi och kollade på elitsprinten och hade sen tacomys och ostbågar. Mys deluxe.

Idag var det vilodag och då gick jag en höghöjdsbana med Moa. Det var egentligen inte planerat, utan planen var att vi 4 som varit med varandra mest skulle träffas men 2 av dom kunde inte av olika anledningar så då var bara jag och Moa.

Imorgon har jag tidig start och för att slippa bilköer måste vi åka vid 7, så jag måste lägga mig nu för att få life sömn. Hoppas ni haft det bra idag, så hörs imorgon. Puss

 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej