Klockan är snart halv tolv och ska håll mig kort då ögonen kommer slockna väldigt snart.

Alarmet ringde 6.20 men somna om till 6.40 haha. Gjorde mig snabbt klar och åkte sedan strax efter 7, då basse hade tidig start. Så jag satt inne i bilen medan det duggade och var svinkallt ute. Men sen när det äntligen var min tur att springa, så bommade jag 1an med fyra minuter. Så onödigt, men får se det positivt då en kom ikapp mig som jag sen sprang med/hängde resten av banan. Fick en helt ok tid, men det är ändå så trist att jag alltid ska göra en så stor bom.

Imorgon är det sista etappen och då är det jaktstart. Jag ligger 58/220 så jag startar rellativt tidigt i min klass vilket är bra.

Men hörni vi får höras imorgon, godnatt!

Ni får ursäkta bildtorkan, men mitt internet är så segt så jag kan inte ladda upp några nya bilder.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej