Hej på er!
 
Jag får be om ursäkt för att texten i inläggen är olika hela tiden, men det går inte att ändra på mobilen, så tills vidare blir inläggen olika. Trist, jag vet.
 
Kalaset igår var mys. Vi åt god mat, god tårta och fick fina presenter. Fick mest pengar då det var det jag önskade mig, men även andra superfina presenter. Fick t.ex en träningsklocka som jag även kan använda som vardagsklocka (min förra var bara en träningsklocka) som var jättefin. Den har roliga funktioner, t.ex så mätte jag min kondition och den sa att jag var elit haha. La mig lycklig men kanske lite för sent hehe.
 
Vaknade första gången vid 8 imorse av att någon ringde konstant hela tiden, men somnade om till 10. Gick upp, åt frukost och har packat till och från ända till nu, när jag tog en liten paus för att blogga och fixa lite på datorn. Ska lägga i det sista nu innan lunchen innan vi drar. Känns lite konstigt att åka tillbaka, men ändå kul. O-ringen är alltid kul.
 
Men hörni vi får höras lite senare. Uppdaterar er senare under dagen. Puss
 
 Bästa gänget <33

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej