Hej på er. Lägret börjar lida mot sitt slut vilket känns både trist och på något vänster skönt. Man blir så himla utmattad då dagarna är så intensiva, men samtidigt är dagarna så roliga så man vill aldrig att dom ska ta slut. Dock har jag haft ont i magen idag så har inte haft lika kul på em, men jag får ta ikapp det sen när det försvinner. Men igår var det en rolig dag så det var myr-OS/fotboll i lera. Det var kul, men kladdigt. Äckligt att tvätta sen hahha.

Idag var det sprint runt stället här vi bor. Jag var seg i benen så jag orkade inte riktigt springa på så som jag brukar på tävling, men det ska väl vara så i slutet av ett läger antar jag.

Men hörni jag ska försöka att sova trots magont så jag orkar träningen imorgon. Annars får jag i värsta fall hoppa över. Godnatt!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej