* Hund. Iallafall nu. Vi är borta varje helg, bor på hotell ofta och har sällan tid, även fast jag så gärna skulle vilja.
 
*Mac Book. Sjuuuukt stilren, snygg och bra på alla sätt, dock svindyr och skulle jag ha råd, skulle andra saker prioriterats först.
 
* Ni vet en sån där lyx-lägenhet på typ Stureplan med största vardagsrummet, bubbelpool och ja ni vet. Apdyr, men sjukt lyxig.
 
*En städerska. Tänk vad skönt att nån bara kom hem till en och städade. Dock skulle det kännas fett konstigt och man skulle känna sig lat och dålig, så även fast jag skulle haft råd, hade jag nog inte gjort det bara för det haha
 
* Victora Secrets sport-BHar med push up. Dom är sjukt snygga, och skulle lätt använda dom till vardags, men tycker det är så löjligt att man ska behöva ha push up till träningskläder. Visst, typ att ta snygga träningsbilder, men vanlig träning? Nä.. Inget för mig.
 
* Eget klädmärke. Verkar sjukt kul att få designa och sälja egna kläder. Men varför jag inte kan/vill är för att det skulle ta mycket tid och det skulle nog inte vara så kul och häftigt i längden.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej