Nu har vi äntligen fått nytt internet, dock en sämre radie på den så vi ska få hjälp att koppla i en till så den räcker ända bort till vårt hus (vi använder hotellets internet), men det funkar iallafall om man har tålamod haha. Men här kommer en försenad augustifavoriter, hope u enjoy it.
 
 
Den här blomman. Den är till för att det ska lukta gott i rummet och eftersom jag har ett ganska litet rum och alltid har dörren stängd då Lilja alltid går in där och river ner alla mina prylar så känner man den doften så tydligt, och det luktar sååå så gott. Love it

 
Liljas tånaglar. Lite udda favorit kanske, men hon älskar verkligen nagellack och blir så stolt och vill alltid visa alla att hon har nagellack så jag måste ta med det. Dock står hon ju aldrig stilla hur jag än försöker så ni får nöja er med en lite suddig bild.
 
Kvalitén blev tyvärr jättedålig, vet inte vad som hände :(
 
Fick hem den här från Lyko så sent som igår och älskar den redan! Den är väldigt ljus previs när man tagit på den, men den oxiderar lite och blir perfekt efter typ 30 min. Den täcker sjukt bra och jag tycket inte man blir så fet trots långdag. Grymt jäkla bra!
 
 
Också ganska ny beställd och bara använd en gång, men den är redan en av mina favoritplagg i garderoben. Sitter sjukt skönt, men tyvärr lite liten.
 
Min älskade klocka. Fick den i konfirmationspresent och har använt den varje dag enda sedan dess. Det är en vardags och träningsklocka med mycket smarta inställningar, t.ex att jag kan koppla den med mobilen via bluetooth och se alla notiser på klockan. Sjukt smart om jag har telefonen i fickan och inte orkar ta upp telefonen, eller om jag har tappat bort klockan kan jag ringa/skriva till telefonen och lyssna vart klockan är!
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej