Halojjsan!
 
Hemkommen från skolan sen en timme tillbaks ungefär och är rätt trött i benen. Sprang coopertest i skolan (vi kör 2 km) och trots väldig storm och motvind halva banan fick jag 7.52! Vi har nu under några veckor en period i idrotten att vi planerar våran egenträning för att förbättra konditionen, och då gör man ett valfritt test först och sen ett i slutet för att se om konditionen blivit bättre. Dock har jag en sån pass (inte för att skryta) kondition att den inte blir bättre på den korta perioden så det var nästan bra att det blåste så om det är vindstilla sen får jag ännu bättre tid. Vädergudarna kan sitt jobb ;-)
 
Men nu resten av dagen har jag bara tänkt att ta det lugnt. Det är ungdom/barnträning ikväll men det är ändå inga banor i min svårighetsgrad så lika bra att hoppa över den och vila istället. Hoppas ni haft en bra dag hittils, så hörs vi sen. Puss
 
 
Saknar <333

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej